BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

PART TWOO ...
       perghh !! lame siot ta update blog .. hee..busy gila .. mlam ney bru nk updte..ukea lahh ..aku nk continue lik story psal wedding cazen aku hri tuu ..hee ..hri tuu kteorg bgn dlm kol5 pagy ..sbb kne kua uma awl .. then trus grak g cheras ..breakfast punn ta smpat kot ..smpai sna trus g msajid sbb majlis pertunngan pun akn di adaknn skali .. aku n akak kne ikt k.eja sepnjg mjlis tuu ..kteorg kne naik kreta yg  khas dsediaknn ..kteta bmw tuu .. hahahah..yg laen tgk jles jea kot :P 
    mereka dnikahknn d masjid alam damai cheras ..dgn sekali lafaz k.eja sah bergelar isteri kpda a.naza :) sume mengalir knn airmata tnda kesyukuran ..hee..pas2 trus batal knn air smbhyang ..pas sume selesai trus snap2 pic sbgai kenangan :)
  
*jom usha pic kat masjid alam damai yg smpat amek..hahah :)







         then pas2 sume grak blek uma ,, sbb nk amek brg2 tok bwa g dwan lak ..majlis persandingan start kol 11.30 tghari ..smpai uma trus tman k.eja g tkar bju ..mmg ta ckup msa kot ..hahha ..aku da mcm assistant pak andam lak tau ..hahha..tlg dea wat sume bnde..pas siap gliran abg naza lak makeup ..hahah ..sume complte trus grak dwan ..rmai gila org da dtg kot ..hahha..aku lak rse debar2 ..hahah..cm bese ade acra merenjis antara dua2 blah pihak ..sume family aku mmg busy ta terkira lahh ..smpai lupe nk mkn kot ..sian knn ?? hahahha ..aku n akak da di amnah knn kne 24 jam nan pengantin  ..hahha..da mcm bodyguard suda :)
        
            dlm kol 3 lbey ,,sesi fotografi family lak ..ape agy kteorg trus naek ats pntas ..hahah..da ta pk pe da..sume tyme 2 da ta enagt pe da..asyik nk bergmbr jea .. sian abg cameraman tuu ..pnat lyan karenah kteorg ..hahaha..pas2 sume karaoke lak ..papa pun nyanyi ..gempak siot ..hahha..tpy sdey gila tyme tuu aku n akak tade sbb kne ikt pengantin snap pic outdoor lak ..kat tasik alam damai ..huhuh..blek dri tasik .peg blek dewan ..tlg kmas2 n then blek .....

*ukea lahh ..pnat nak tyme ..kat sini ade skit pic tyme kat dewan n pic kat tasik alam damai ..hahah :) THANX YOU SO MUCH KAT ABG FIRDAUS N THE GENG :)
 
muke penuh ceria :)

be4 besanding ;)


iloveyou !!

makan beradap !!

hepy family <3

ade cm model ta ?? hahaha


sanggup bring tuu ..haha

0 comments: